Top 7 sposobów zarabiania w Internecie

Jedną z wielkich zalet Internetu jest to, że możesz rozpocząć działalność w zaciszu własnego domu. Wszystko, czego potrzebujesz, to połączenie z Internetem i możesz zarabiać w Internecie. Nurkowanie w świecie online uwolni cię od codziennego 9 do 5 grindów przy biurku i zapewni ci więcej czasu na podróżowanie, oddawanie się hobby i spędzanie czasu z rodziną.


Kolejną zaletą jest to, że istnieje wiele różnych sposobów zarabiania pieniędzy w Internecie. Na początek wystarczy wskazać odpowiedni dla siebie opłacalny rynek niszowy. Po tym czasie nie trzeba zatrudniać pracowników, wynajmować miejsca ani kupować drogich mebli.
1. Marketing afiliacyjny
Być może już wiesz, że marketing afiliacyjny jest jednym z najstarszych producentów pieniędzy online. Oto jak to działa:

Jako przedsiębiorca internetowy potrzebujesz własnej obecności w sieci: witryny, bloga, platform mediów społecznościowych, stron docelowych, stron sprzedaży, banerów reklamowych lub witryn e-commerce. Ale zamiast sprzedawać własne produkty, sprzedajesz produkty innych firm. Możesz użyć kilku z tych kombinacji, jeśli chcesz, tak długo, jak otrzymasz wiadomość marketingową do wiadomości publicznej.
Następnie wybierz gorący niszowy rynek partnerski; jeden z wieloma potencjalnymi klientami. Spójrz na media społecznościowe na trendy ID i zobacz, co jest popularne na stronach takich jak Amazon i CJ Affiliate.

Przekaż ważne treści i wiadomości marketingowe skierowane do potencjalnych klientów.
Gdy klienci na platformie cyfrowej klikną link do dokonania zakupu, zostaną przewiezieni do witryny partnera stowarzyszonego, aby ukończyć transakcję - a otrzymasz prowizję za każdą ukończoną sprzedaż. Najlepsze jest to, że nie musisz zajmować się wysyłką lub obsługą klienta.

2. Sprzedaż na Amazon, eBay i Etsy
Jednym z najszybszych sposobów na rozpoczęcie sprzedaży online jest wykorzystanie mocy witryn stron trzecich. Giganci handlu elektronicznego, tacy jak Amazon, eBay i Etsy, to potężne platformy sprzedaży i marketingu z wbudowaną bazą potencjalnych klientów. Miliony ludzi regularnie robią zakupy na tych stronach, a liczba wciąż rośnie.


Te mega-witryny ułatwiają skonfigurowanie sklepu, aby klienci mogli przeglądać Twoje produkty i nie ma potrzeby budowania własnej witryny. Ponadto znajdziesz wbudowaną funkcję wyszukiwania, dzięki której zainteresowani kupujący będą mogli łatwo znaleźć sklep internetowy. Dodatkowo możesz korzystać z koszyka na zakupy witryny. Krótko mówiąc, unikasz wielu wydatków i kłopotów z założeniem niezależnej witryny e-commerce.

Amazon: Dzięki Amazonowi możesz nawet zlecić im realizację zamówień. Cyfrowy sprzedawca twierdzi również, że na swojej stronie internetowej jest ponad dwa miliony sprzedawców, co stanowi 40 procent całej sprzedaży.

eBay: W serwisie eBay procedura jest bardzo podobna. Po prostu zacznij od zostania sprzedawcą serwisu eBay i pozostań w dobrej kondycji, upewniając się, że konto PayPal jest zweryfikowane, a następnie możesz zarejestrować się w swoim sklepie. Te trzy kroki pozwalają na łączenie się w oparciu o reputację, zasięg i infrastrukturę sprzedażową i marketingową serwisu eBay w celu sprzedaży własnych produktów.

Etsy: Jeśli twoja podstępna Etsy jest tam, gdzie powinieneś założyć sklep. Portal skupia się na ręcznie robionych i wyjątkowych przedmiotach unikatowych i ma 1,5 miliona sprzedawców na całym świecie. I tak jak Amazon i eBay, możesz założyć własny sklep internetowy na stronie Etsy.

Wszystkie trzy witryny są bardzo prostym sposobem na rozpoczęcie cyfrowej kariery, chociaż trzeba zapłacić opłaty od 0,99 USD za przedmiot za Amazon, do 0,10 USD za eBay, do 0,20 USD za Etsy.

Wspólnym mianownikiem wszystkich trzech witryn jest to, że musisz używać wyraźnych, wysokiej jakości zdjęć swoich produktów, opisywać szczegółowe i szczegółowe opisy produktów oraz wiedzieć, co płacą konkurenci, aby nie wyceniać siebie.

3. Blogowanie
Staromodne blogowanie jest żywe i kwitnie. Jeśli regularnie udostępniasz cenne treści, przyciągasz podobnie myślących ludzi zainteresowanych niszowymi informacjami i produktami. Twoi czytelnicy są zmuszeni czytać dalej, aby dowiedzieć się więcej i kupić.

Osoby te są przygotowane do kupowania produktów za pośrednictwem reklam lub linków partnerskich w swoich postach. Czemu? Ponieważ dostarczasz użytecznych darmowych (ukierunkowanych) treści, a ludzie cię poznają i ufają.

Co więcej, uatrakcyjniasz witrynę / sklep internetowy w oczach Google, regularnie dodając przydatne informacje w postaci artykułów, filmów itp. Powoduje to wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, więc mam nadzieję, że pojawi się na pierwszej stronie, ponieważ większość ludzie nie idą na drugą stronę w Google.

4. E-commerce niszowy
Jako początkujący przedsiębiorca internetowy nie konkurujesz z tytanami handlu elektronicznego lub głównymi detalistami, takimi jak Walmart. Nie potrzebujesz również magazynu ani systemu logistycznego, aby sprzedać swoje towary.

To, czego potrzebujesz, aby odnieść sukces, to zawężenie zakresu. Innymi słowy, znajdź swoją niszę i trzymaj się jej. W ten sposób stajesz się ekspertem i pojawiasz się wysoko w rankingach wyszukiwarek.

Najważniejsze jest to, że musi istnieć rynek dla swojej niszy. Na przykład możesz mieć pasję do XVI-wiecznej francuskiej poezji, ale nie przyciągniesz wielu czytelników.

Zamiast tego znajdź gorące trendy i rynki, które są obecnie aktualne i poślub je do swojej bazy wiedzy. Zwróć uwagę na wiadomości, kanały mediów społecznościowych i najlepiej sprzedające się produkty w serwisach Amazon i eBay, aby przeczytać, na jakie rynki chcesz wejść.

5. Twój własny kanał YouTube
Najlepsi YouTuberzy mogą zarabiać miliony każdego roku, w tym 5-latkowie. Zabierz PewDiePie, który zarobił ponad 15 milionów dolarów filmując siebie grając w gry wideo. Ale nie potrzebujesz milionów widzów, aby zarabiać na YouTube.

Niektóre pomysły na wartościowe filmy wideo zawierają porady, takie jak przepisy, rozpakowywanie (gdzie otwierasz produkt dla widzów), opinie o jedzeniu i podróżach, teledyski,

Комментарии